top of page

Regulamin Serwisu i Salonu

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez SMOOTH SKIN SOLUTION Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398, KRS 0001052029, REGON: 526068700, NIP: 5842839154.

 

§1. Pojęcia

Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Towaru Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem drogi elektronicznej vouchera

Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.

Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, przypisane wraz z Hasłem do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

Polityka Prywatności – polityka prywatności Sprzedawcy, obowiązująca w Sklepie, dostępna pod adresem: www.salondepilacji.pl/regulamin-polityka-prywatnosci

Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.

Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla założenia Konta Klienta.

RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.


Salon – prowadzony przez SMOOTH SKIN SOLUTION Sp. z o.o. salon kosmetyczny, umożliwiający skorzystanie z usług laserowej lub innych usług będących Towarem w rozumieniu niniejszego regulaminu.  

Sklep Internetowy – platforma informatyczna zarządzana przez SMOOTH SKIN SOLUTION sp. z o.o., działająca pod adresem: www.salondepilacji.pl (Strona Internetowa Sklepu)

Sprzedawca – oznacza SMOOTH SKIN SOLUTION Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398, KRS 0001052029, REGON: 526068700, NIP: 5842839154.


Towar – voucher na usługę (w Sklepie Internetowym prezentowany pod nazwą usługi podlegającej sprzedaży), voucher wartościowy (o określonej w Sklepie Internetowym wartości) lub sprzedawany stacjonarnie w Salonie.

Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.


Voucher wartościowy –  voucher na określoną kwotę, przedstawiony i przekazany w formie elektronicznej przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży, posiadający indywidualny numer oraz umożliwiający skorzystanie z Usługi w (lub określonym w opisie Towaru) Salonie lub sprzedawany stacjonarnie w Salonie.


Usługa – zabieg mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży, wykonywany w (lub określonym w opisie Towaru) Salonie.

Pakiet Usług - większa liczba zabiegów (od 3 do 48) sprzedawanych przez Sprzedawcę w ramach jednorazowo płatnego pakietu, którego cena jest niższa niż suma cen jednostkowych poszczególnych Usług zawartych w danym pakiecie

Zabieg - wykonywana u Klienta, w ramach Usług świadczonych przez Salon, czynność kosmetyczna pielęgnacji ciała

 

Przed złożeniem zamówienia w Sklepie Internetowym, Klient ma obowiązek zapoznać się z niniejszym Regulaminem.

 

§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE I KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.

3. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.

4. Sprzedawca stosuje pliki cookies stosownie do postanowień Polityki Prywatności, dostępnej pod adresem: www.salondepilacji.pl/regulamin-polityka-prywatnosci

5. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

6. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

7. Sprzedawca oświadcza, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

8. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

9. W celu uniknięcia wątpliwości wszelkie oferowane Produkty, Usługi oraz Pakiety Usług mogą być kupowane na miejscu w Salonie. W takim przypadku nie obowiązuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

 

§3. INFORMACJE PRZED ZAKUPEM USŁUG

1. Przed zakupem Usług, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem, w szczególności rekomendacjami i przeciwskazaniami do realizacji usług depilacji laserowej.

2. Każdy Klient dokonujący zakupu Usługi w Sklepie oświadcza, że zapoznał się z warunkami oraz przeciwskazaniami do wykonania zabiegu.

3. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie skutki związane z zatajeniem lub pominięciem jakiejkolwiek choroby lub przeciwskazań wskazanych w Regulaminie jako przeciwwskazania do korzystania z Usług, w tym w szczególności obejmujących wykonanie zabiegów.

4. W przypadku zakupu Usług depilacji laserowej, Klient zobligowany jest do dopełnienia formalności w Salonie, które dopuszczą go do realizacji zabiegów depilacji laserowej, tj. w ciągu 14 dni od zakupu, musi umówić się na wizytę w Salonie, podczas, której personel Salonu przeprowadzi kwalifikację do zabiegu depilacji laserowej. W przypadku wystąpienia przeciwskazań Klient upoważniony jest do skorzystania z możliwości zwrotu zakupionych Usług do 14 dni od dnia zakupu. Po tym terminie prawo zwrotu wygasa.

5. W przypadku wystąpienia przeciwskazań do zabiegu depilacji laserowej Klient może poddać się zabiegom na własne ryzyko, po złożeniu pisemnego oświadczenia, o ile personel nie odmówi wykonania zabiegu.

6. W ramach wywiadu ustnego, jak również w treści wypełnianych przez Klienta, bądź z jego udziałem kart wywiadu medycznego, kart zabiegowych itp., Klient zobowiązany jest do udzielenia personelowi Salonu prawdziwych informacji, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą. Salon nie ponosi odpowiedzialności za następstwa Zabiegu, w tym skutki uboczne, których wyłączną przyczyną jest świadome podanie przez Klienta nieprawdziwych informacji. 

7. W wypadku wykonywania u Klienta cyklu Zabiegów w odstępach czasowych, przed przystąpieniem do kolejnego Zabiegu, Klient zobowiązany jest poinformować personel Salonu o zaistniałych od czasu wywiadu, zmianach w zakresie informacji podanych w trakcie wywiadu. 

8. Salon może uzależnić wykonanie Zabiegu u Klienta od poddania się Klienta tzw. próbie. Próba zabiegu polega na wykonaniu u Klienta czynności kosmetycznej na niewielkim fragmencie ciała w celu oceny reakcji Klienta na Zabieg, w tym ryzyka wystąpienia skutków ubocznych lub powikłań okołozabiegowych. 

9. Salon ma prawo odmówić wykonania Zabiegu w wypadku:

a. odmowy udzielenia przez Klienta informacji,

b. gdy z okoliczności jednoznacznie wynika, że podawane przez Klienta informacje, powyżej są nieprawdziwe, bądź

c. w razie innych wątpliwości Pracownika co do możliwości bezpiecznego wykonania Zabiegu u Klienta

10. W trakcie wykonywania Zabiegu Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować personel wykonujący Zabieg o pogorszeniu samopoczucia, wystąpieniu nadmiernych dolegliwości bólowych, bądź innych niepokojących objawów.

11. Personel ma obowiązek udzielić Klientowi wszelkich informacji na temat wykonywanego Zabiegu, w tym poinformować o ryzykach wynikających z jego przeprowadzenia, w tym możliwych skutkach ubocznych i przeciwwskazaniach. Klient ma prawo do informacji o sposobie wykonania Zabiegu, w tym o parametrach przy których Zabieg jest wykonywany.

 

§4. REJESTRACJA

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.

2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Na adres mailowy wskazany w formularzu Klient otrzyma indywidualne Hasło.

4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez wysyłkę formularza.

5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego.

6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmiany danych podanych podczas Rejestracji.

 

§5. ZAMÓWIENIA

1. Informacje o Towarach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Informacje o Towarach podane na stronie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.

2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia “dodaj do koszyka” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „koszyku” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku zawarciem Umowy Sprzedaży.

4. Przy składaniu zamówienia Klient może zalogować się do swojego Konta Klienta bądź zostanie poproszony o podanie adresu e-mail, numeru telefonu oraz dodatkowych danych wymienionych w formularzu, które są niezbędne do realizacji zamówienia. Dane Klienta są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności. 

5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów, będących przedmiotem zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

 

§6. PŁATNOŚCI I ZWROTY

1. Ceny mogą zawierać ustalone przez Sprzedawcę rabaty, a informacja ta wskazana jest przed potwierdzeniem przez Klienta złożenia zamówienia.

2. Klient składający zamówienie w Sklepie Internetowym może skorzystać z następujących form płatności:

a. BLIK

b. Szybkie przelewy

c. Płatność w Salonie

3. Podmiotem obsługującym płatności online jest ……..

4. W przypadku, gdy płatność została dokonana przelewem bankowym lub BLIK – zwrot dokonany zostanie na rachunek użyty do płatności.

 

§7. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Towar będący zobowiązaniem do wykonania usługi (voucher lub voucher wartościowy) można wykorzystać w Salonie.

2. Towar będący usługą (voucher lub voucher wartościowy) może być realizowany po okazaniu w Salonie wydruku potwierdzenia zakupu w formie elektronicznej (przekazanego Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, w wiadomości e mail zawierającej numer lub rodzaj i ilość zakupionej Usługi) oraz po potwierdzeniu jego aktualności (wygaśnięcie terminu ważności, o którym Klient został poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wcześniejsza realizacja).

3. Realizacja Towaru będącego zobowiązaniem do wykonania usługi oznacza akceptację zawartości zakupionego Towaru w tym przypisanych do niego usług lub kwot. Usługi zawarte w voucherze nie podlegają wymianie na inne lub gotówkę.

4. Sprzedawca potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e-mail, w terminie do 3 dni roboczych lub w przypadku akcji promocyjnych do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

5. Sprzedawca realizuje Dostawę Towarów będących zobowiązaniem do wykonania usługi, wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej.

6.  Dostawa Towarów będących zobowiązaniem do wykonania usługi realizowana jest w ciągu 3 dni roboczych.

7. Sprzedawca wystawia fakturę VAT na życzenie Klienta.

8.  W wypadku zamiany Karty Podarunkowej na kilka Zabiegów lub Pakiet Zabiegów, wszystkie Zabiegi powinny być one wykorzystane w okresie 2 (dwóch) lat od daty realizacji Karty Podarunkowej (umówienia się na pierwszy Zabieg).

  • W wypadku rezygnacji Klienta z części Zabiegów zakupionych w ramach Pakietu Zabiegów (w wypadku częściowego wykorzystania Pakietu Zabiegów), Sprzedawca zwraca na rzecz Klienta różnicę pomiędzy ceną zakupionego Pakietu Zabiegów, a ceną regularną wykonanych zabiegów, przeliczoną na podstawie regularnych cen pojedynczych Zabiegów z daty zakupu Pakietu Zabiegów. W takim wypadku, w celu dokonania zwrotu Klient musi posiadać dowód zakupu Usługi (paragon fiskalny, faktura VAT, Potwierdzenie Zamówienia). Uprawnienie Klienta, o którym mowa w niniejszym punkcie nie wyłącza prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w Sklepie internetowym, o którym mowa w punkcie 10 Regulaminu.

 

§8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 9 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

2. Aby Klient mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 1 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

3. W razie niedostarczenia Towaru będącego Usługą (vouchera) lub kartą podarunkową w ciągu 3 dni roboczych, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta dostarczy Towar pod wskazany adres poczty elektronicznej lub w inny, zaakceptowany przez strony, sposób potwierdzi zakup Towaru.

4. W razie niedostarczenia Towaru będącego zobowiązaniem do wykonania usługi wybranej przez Klienta drogą dostawy w terminie określonym przez Dostawcę, Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta dostarczy Towar pod wskazany adres.

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz zwrotu Towaru, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności.

 

§9. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

g. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

h. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§10. REKLAMACJE 

1. W przypadku wystąpienia wady Towaru Klient ma możliwość reklamowania wadliwego Towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2.  Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towaru bez wad.

3. Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

4. Korzystając z rękojmi Klient może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

5. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

6. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

7. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

8. żądać usunięcia wady.

9. Reklamacje związane z niezgodnością Towaru z umową mogą zostać złożone np. osobiście, na piśmie na adres ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398, lub na adres e-mail: depilacja@smooth-skin-solution.com

10. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, Klient jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398

11. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient może skierować wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej lub zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń niezbędna jest zgoda obu stron.

12. Klient ma możliwość skorzystania z pomocy w rozstrzygnięciu sporu ze Sprzedawcą oraz uzyskania bezpłatnej porady lub informacji prawnej od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, Federacji Konsumentów.

13. Klient dokonujący zakupu Towarów, jest także uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.

 

§11. USŁUGI NIEODPŁATNE

1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

2. Formularz kontaktowy;

3. Newsletter;

4. Prowadzenie Konta Klienta;

5. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.

7. Usługa Formularz kontaktowy („Napisz do nas”) polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

8. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.

9. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

10. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.

11. Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień, jak też historii zamówień już zrealizowanych.

12. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.

13. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hackerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

14. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.

15. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

 

§12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.

2. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z RODO i Ustawą o ochronie danych osobowych.

3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów, cele przetwarzania danych osobowych, informacje o odbiorcach danych osobowych, o okresie, przez który dane osobowe będą przechowywane, informacje o prawach osób, których dane dotyczą określone zostały w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie Internetowej Sklepu, która jest integralną częścią Regulaminu.

 

§13. PROMOCJE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na zabiegi świadczone w Salonach. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do wiadomości w zasadach promocji.

2. Promocyjne oferty mają charakter czasowy, dlatego po wygaśnięciu terminu ważności Towaru, Klient ma prawo do wykorzystania przypisanej do Towaru usługi (o ile jest ona nadal świadczona przez Dostawcę) po dopłacie różnicy cenowej pomiędzy ceną promocyjną, a standardową ceną dostępną w zakładce cennik www.salondepilacji.pl/cennik Dopłata następuje do kwoty z cennika obowiązującego w dniu wykonania zabiegu. Usługę można wykonać nie później niż 3 miesiące po wygaśnięciu terminu ważności Towaru.

3. Z tytułu jakiejkolwiek organizowanej przez Sprzedawcę promocji Klientom, którzy zapłacili pełną cenę zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.

4. Promocja może być odwołana przez Sprzedawcę w każdej chwili w takiej samej formie, w jakiej została ogłoszona z tym zastrzeżeniem, że odwołanie jest bezskuteczne wobec osób, które uprzednio wzięły udział w promocji.

5. Promocje i rabaty udzielane przez Sprzedawcę nie łączą się.

§14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu.

3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

Przeciwskazania

1.Przeciwskazania bezwzględne do zabiegu depilacji laserowej:

 

  1. Choroby nowotworowe

  2. Ciąża i karmienie piersią

  3. Świeża opalenizna

  4. Rozrusznik serca, pompa insulinowa

  5. Metalowe implanty w miejscu zabiegu

  6. Cukrzyca nieuregulowana

  7. Stany zapalne skóry ( ostre i przewlekłe) np.: bielactwo, łuszczyca, atopowe zapalenie skóry.

  8. Choroby autoimmunologiczne m.in. toczeń układowy, twardzina

  9. Epilepsja

  10. Zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków obniżających krzepliwość krwi

  11. Tendencja do powstawania bliznowców i blizn przerosłych

  12. Aktywne infekcje wirusowe, bakteryjne, grzybicze i pasożytnicze

  13. Aktywna opryszczka

  14. Aktywne zmiany wirusowe i bakteryjne na skórze objętej zabiegiem

  15. Fotodermatozy i nadwrażliwość na światło m.in. porfiria, pokrzywka świetlna, osutki świetlne itp.

  16. Przyjmowanie retinoidów doustnych Roaccutanu, Accutanu, Tretinoiny, Izotretinoiny  (6 miesięcy po zakończonej terapii można wykonać zabieg)

  17. Tatuaż w miejscu zabiegu

 

 

2. Przeciwskazania względne do zabiegu – tymczasowe, po odstawieniu danych produktów czy czynności, depilacja laserowa jest możliwa po określonym czasie

 

  1. Zażywanie antybiotyków – odstęp 2 tygodnie

  2. Depilacja woskiem, pęsetą, depilatorem- odstęp 4 tygodni

  3. Szczepionki np. przeciwgrypowe przyjęte przed zabiegiem ( należy odczekać 2 tygodnie)

  4. Zaburzenia hormonalne nieuregulowane m.in.: nadczynność/niedoczynność tarczycy, zespół policystycznych jajników.

  5. Do 48 h przed zabiegiem nie można przyjmować środków przeciwbólowych typu ibuprofen, aspiryna, naproksen- Można tylko paracetamol

  6. Przyjmowanie leków fotouczulających m.in. tetracykliny, sulfonamidy, furosemid, antydepresanty – odstęp 2 tygodnie

  7.  2 tyg. przed zabiegiem odstawić maści, kremy z wit. A i C, kremy z kwasami, substancjami ziołowymi, olejkami eterycznymi np.: krem z nagietkiem, maści sterydowe, maści antybiotykowe.

  8. Należy odstawić 2 tyg. przed zabiegiem spożywanie ziół fotouczulających czy to w formie herbatek czy tabletek ziołowych ( dziurawiec, nagietek, pokrzywa, skrzyp, rumianek, bratek, krwawnik, mieszanki ziołowe np. Skrzypovita, Figura)

  9. Peelingi chemiczne lub mechaniczne w miejscu zabiegu – odstęp 1 miesiąc

  10. Zabiegi chirurgiczne w miejscu zabiegu w przeciągu 2 miesięcy

  11. Zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej czy też kwasu hialuronowego- bezwzględnie 2-4 tyg. odstępu, aby uniknąć przemieszczenia się wprowadzonego preparatu, zabiegi termiczne wywierają wpływ na rozkład kwasu hialuronowego, w zależności od głębokości jego aplikacji.

Polityka Prywatności

1. Polityka Prywatności określa zasady prywatności i przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisu www.salondepilacji.pl prowadzonego w sieci Internet (dalej jako „Serwis”).

2. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest SMOOTH SKIN SOLUTION Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398, KRS 0001052029, REGON: 526068700, NIP: 5842839154. Z Administratorem można się kontaktować się poprzez e-mail: depilacja@smooth-skin-solution.com lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. OBROŃCÓW WYBRZEŻA, nr 25B, lok. 162, GDAŃSK 80-398

3. Administrator działa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), w tym w szczególności: odpowiednio zabezpiecza dane osobowe Użytkowników przed niezgodnym z prawem dostępem do danych osobowych przez osoby trzecie, w szczególności szyfruje dane osobowe, archiwizuje dane osobowe, dokonuje oceny środków zabezpieczających dane osobowe, zapewnia poufność, integralność, dostępność oraz odporność systemów i usług przetwarzania.

4. Dane Użytkownika, wprowadzane do Serwisu, stanowią własność Użytkownika.

5. W zakresie danych zwykłych takich jak imię, nazwisko, data urodzenia, telefon kontaktowy, e-mail (w przypadku zaś wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT potwierdzającej zakup usług przez Użytkownika nazwy firmy, danych adresowych firmy oraz numeru NIP oraz numeru REGON firmy) dane Użytkownika będą przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia korzystania z funkcjonalności Serwisu, w celu świadczenia kompleksowych usług depilacji laserowej oraz innych usług, a także do dokonywania rozliczeń za zakupione usługi, do kontaktu i prowadzenia akt osobowych, jak również w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w celach dowodowych, analitycznych, archiwalnych, prowadzenia księgowości i rachunkowości, a także w celu oferowania przez Administratora produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Użytkownika za pomocą profilowania, które jednak nie będzie istotnie wpływać na sytuację Użytkownika ani wywoływać skutków prawnych wobec niego. Dane w tych celach przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) RODO, a zatem, gdy:

a. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

b. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,

c. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych.

6. W zakresie, w jakim przetwarzane dane mogą obejmować dane szczególnych kategorii – dane dotyczące zdrowia – Administrator przetwarza dane wyłącznie w celu świadczenia kompleksowych usług depilacji laserowej, udzielania porad i konsultacji kosmetycznych oraz prowadzenia akt osobowych, podstawą prawną przetwarzania danych Użytkownika jest zgoda zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Podanie danych oraz zgoda na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie lub niewyrażenie zgody będzie skutkowało niemożnością wykonania Zabiegu. Zgoda taka może być w dowolnym momencie cofnięta.

7. Wykonywanie marketingu bezpośredniego przez Administratora przy użyciu urządzeń końcowych (w szczególności telefonów komórkowych i stacjonarnych, tabletów, komputerów) oraz automatycznych systemów wywołujących, na podany przez Użytkownika numer telefonu oraz adres e-mail, polegających na otrzymywaniu komunikatów marketingowych o produktach i usługach Administratora oraz o akcjach marketingowych organizowanych przez niego oraz przesyłanie informacji handlowych dotyczących towarów lub usług oferowanych przez Administratora na wskazany przez Użytkownika adres e-mail, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j. z dnia 2017.06.24) lub telefon w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 t.j. z dnia 2017.10.12) uzależnione jest wyrażenia przez Użytkownika odrębnej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Podanie danych oraz zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolne. Zgoda taka może być w dowolnym momencie cofnięta – Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania dalszych informacji handlowych poprzez kontakt telefoniczny pod numerem infolinii podanym na stronie internetowej lub kontaktując się ze spółką pod adresem email depilacja@smooth-skin-solution.com lub pisemnie pisząc na adres wskazany w ust. 2 powyżej.

8. Użytkownik ma prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych,

c. usunięcia danych – jeżeli zdaniem Użytkownika nie ma podstaw do tego, by Administrator przetwarzał jego dane,

d. ograniczenia przetwarzania danych – jeżeli zdaniem Użytkownika Administrator posiada nieprawidłowe dane na jego temat lub przetwarza je bezpodstawnie; lub Użytkownik nie wyraża zgody na usunięcie danych ze względu na potrzebę ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Użytkownika sprzeciwu względem przetwarzania danych,

e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego w tym profilowania oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni, a także, gdy przetwarzanie jest niezbędne Administratorowi do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub do sprawowania powierzonej nam władzy publicznej,

f. przenoszenia danych – Użytkownik prawo otrzymać od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi na podstawie umowy lub zgody, Użytkownik może też zlecić Administratorowi przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi;,

g. wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli Użytkownik uważa, że Administrator przetwarza jego dane niezgodnie z prawem, może złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego,

h. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – w każdej chwili Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które Administrator przetwarza na podstawie jego zgody; cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9. Użytkownik udostępnia wszelkie dane dobrowolnie i świadomie.

10. Dostęp do danych osobowych Użytkownika mogą mieć następujące kategorie podmiotów:

a. upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora,

b. dostawcy usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające świadczenie usług funkcjonalności (w szczególności podmioty świadczące w usługi kurierskie i pocztowe, usługi IT, marketingowe, dostawcy usług prawnych i doradczych oraz ich upoważnieni pracownicy i współpracownicy),

c. podmioty dokonujące analityki danych w celu personalizacji reklam i będące w tym zakresie odrębnymi administratorami, w szczególności Google LLC.

11. Dane będą przekazywane także odbiorcom w państwach trzecich (państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego takich jak: jak Google LLC które podlegają certyfikacji w ramach Tarczy Prywatności UE-USA, co w każdej chwili Użytkownik może sprawdzić pod adresem: https://www.privacyshield.gov/list/. Poza wskazanymi przypadkami Administrator nie będzie przekazywać ani zezwalać na przekazywanie danych osobowych przekazanych przez Użytkownika poza terytorium EOG, chyba że podejmie środki niezbędne do zapewnienia, że przekazanie jest zgodne z RODO. Przedmiotowe środki mogą obejmować w szczególności przekazywanie danych osobowych odbiorcy w kraju, który zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej, zapewnia odpowiednią ochronę danych osobowych lub odbiorcy w Stanach Zjednoczonych, który certyfikował zgodność z programem Tarczy Prywatności UE-USA.

12. W ramach prowadzenia Serwisu Administrator korzysta z usług Google, gdzie Google jest odrębnym administratorem danych osobowych Użytkowników. Administrator promuje usługi za pomocą Google AdWords. Dane zbierane o Użytkownikach są pomocne w lepszym ukierunkowaniu reklam i promocji Właściciela Serwisu, a także służą opracowywaniu kampanii remarketingowych. Administrator dokłada szczególnych starań, aby zachęcić Użytkowników do odwiedzania Serwisu. Dlatego też, aby ulepszyć swe Usługi i udoskonalić Serwis, zbiera w formie bezosobowej za pomocą systemu Google Analytics informacje o technicznym profilu Użytkownika.

13. Właściciel i Administrator mogą zbierać dane statystyczne dotyczące popularności i zastosowania poszczególnych Usług oferowanych przez Serwis, dzieląc się nimi z innymi podmiotami. Dane te będą udostępniane tylko anonimowo i grupowo, bez możliwości wyodrębnienia na ich podstawie danych osobowych Użytkowników. Zbierane dane statystyczne Administrator może wykorzystywać także w celach marketingowych, informacyjnych, statystycznych oraz publikacji w takich mediach jak Internet, prasa, radio, telewizja, telefonia komórkowa i stacjonarna.

14. Dane osobowe przekazane przez Użytkownika będą przetwarzane w zakresie i przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Okres ten nie jest możliwy do jednoznacznego określenia i zależy od decyzji dotyczących korzystania z usług Administratora, w związku z którymi dane zostały pozyskane. W związku z umowami, które wygasły lub zostały rozwiązane, czas przetwarzania danych osobowych przez Administratora determinują okresy przedawnienia roszczeń z Kodeksu Cywilnego oraz obowiązki z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości, a zatem nie będziemy przetwarzać danych dłużej niż 6 lat od zakończenia trwania umowy. Dane osobowe przetwarzane w celach objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane w tych celach do czasu odwołania zgody.

15. Serwis zbiera w sposób automatyczny wyłącznie informacje zawarte w plikach cookies, o których mowa poniżej.

16. W wyniku korzystania z Serwisu, w urządzeniach użytkownika mogą być przechowywane pliki tekstowe (tzw. ciasteczka – cookies), których celem jest ułatwienie użytkownikowi dostępu do Serwisu i korzystania z niego, a także badanie preferencji i zachowania użytkownika, aby umożliwić dostarczenie spersonalizowanych treści w Serwisie oraz polepszyć funkcjonowanie Serwisu. Dane są zbierane przez pliki cookies także w celach statystycznych.

17. Użytkownik może wyłączyć umieszczanie i przechowywanie plików cookies z poziomu używanej przez siebie przeglądarki internetowej. Sposób wyłączenia plików cookies zależy od stosowanej przez użytkownika przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

18. Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:

a. Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka,

b. Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/196955/pl,

c. Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647,

d. Opera: http://help.opera.com/Linux/12.10/pl/cookies.html,

e. Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL.

19. Spółka może gromadzić pliki cookies w dwóch rodzajach – jako pliki „sesyjne” oraz pliki „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

20. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Administratorem reklamodawców. Pliki cookies mogą również wykorzystywane w szczególności sieć Google w celach związanych z wyświetlaniem reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google, Użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=pl. Właściciel Serwisu dodatkowo zaleca Użytkownikom zapoznanie się z Polityką Ochrony Prywatności Google Analytics, aby poznać zasady korzystania z plików cookies wykorzystywanych w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics. https://www.google.com/analytics/learn/privacy.html?hl=pl.

21. Administrator zastrzega, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z Serwisu.

bottom of page